Επιστροφές - Αλλαγές Προϊόντων

Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ.

Εάν η παραγγελία σας από το  brands4all δεν σας ικανοποιεί 100% τότε μπορείτε να επιστρέψετε τα είδη και εμείς θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας χωρίς περαιτέρω ερωτήσεις.

Συνήθως η παράδοση της επιστροφής διαρκεί 5-10 μέρες από το Κούριερ και το λογιστήριο  θα καταθέσει τα χρήματα 5 μέρες μετa την παραλαβή

Για όλες τις επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητα τα παρακάτω:

  • Tα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, με όλες τις ετικέτες, θήκες και αχρησιμοποίητα
  • Έπιστροφές γίνονται δεκτές σε διάστημα εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας.
  • Απαραίτητα θα πρέπει να εσωκλείεται η απόδειξη αγοράς.

           ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ/ΑΛΛΑΓΩΝ

          1. Διαδικασία Επιστροφής/ Αλλαγής

          • Για να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το δέμα αναφέροντας ότι πρόκειται για επιστροφή προς την εταιρία που έχει εκδώσει την απόδειξη προκειμένου να παραλάβει το δέμα προς επιστροφή και να δρομολογηθεί η διαδικασία.

          • Στη συνέχεια τοποθετείστε το είδος στη διάφανη σακούλα με το barcode και το καρτελάκι του, την απόδειξη της παραγγελίας και συμπληρώστε το έντυπο που θα βρείτε μέσα στη σακούλα για να αναφέρετε τι αλλαγή θέλετε να κάνετε (π.χ. αλλαγή σε νούμερο. σε χρώμα ή αν θέλετε επιστροφή χρημάτων) και παραδώσετε το δέμα στην ταχυμεταφορική (courier). Δεν δεχόμαστε επιστροφές χωρίς το barcode του είδους.

          • Σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής μπορείτε να συμβουλευτείτε το ειδικό έντυπο που θα βρείτε στην συσκευασία που παραλάβατε.

          ΠΡΟΣΟΧΗ:

           Η πολιτική  επιστροφής χρημάτων όσον αφορά τα μεταφορικά  έξοδα είναι.

          α)σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας σε μία παραγγελία με δωρεάν μεταφορικά, ο πελάτης χρεώνεται το κόστος αποστολής της παραγγελίας του (€4) και του επιστρέφεται το υπόλοιπο ποσό.  

          β)σε περίπτωση επιστροφής παραγγελίας  με  μεταφορικά, ο πελάτης χρεώνεται το κόστος αποστολής της παραγγελίας του (€4) και του επιστρέφεται το υπόλοιπο ποσό.  

          Το Brands4all επιβαρυνεται ΜΟΝΟ με εξοδα επιστροφης.

          Παπούτσια
          Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια όπως το χαλί, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε. Τα παπούτσια θα πρέπει επιστρέφονται στην αρχική τους, άθικτη συσκευασία, διότι θεωρείται μέρος του προϊόντος. Παπούτσια τα οποία επιστρέφονται χωρίς κουτί ή σε κατεστραμμένο κουτί και με σημαδεμένες σόλες μπορεί να μην γίνουν αποδεκτά και να επιστραφούν πίσω στον καταναλωτή.

          Εσώρουχα & Μαγιό
          Στα εσώρουχα και στα μαγιό, καθαρά για λόγους υγιεινής, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ για αυτό παρακαλούμε επιλέξετε με προσοχή το σωστό νούμερο που επιθυμείτε με βάση αυτό που φοράτε συνήθως.  

          Καλλυντικά 
          Στα καλλυντικά 
          ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣεάν η συσκευασία έχει ανοιχτεί.

          Χρώματα
          Όσον αφορά τα χρώματα των προϊόντων μας, καταβάλλουμε πάντα μεγάλη προσπάθεια για να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στην πραγματικότητα. Παρόλα αυτά οι οθόνες των υπολογιστών ποικίλουν και για το λόγο αυτό πιθανόν να υπάρχει κάποια απόκλιση από το χρώμα που βλέπετε στην οθόνη του υπολογιστή σας σε σχέση με το πραγματικό χρώμα. 
           

          2. Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

          Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας και επιθυμείτε επιστροφή του ποσού αγοράς θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας έτσι ώστε να μας δηλώσετε τον τραπεζικό λογαριασμό που θέλετε να σας πιστώσουμε τα χρήματα.
          Εμαιλ  prime1@biston.gr   η Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2310414102  
          Όταν επιστραφεί το δέμα σας στις εγκαταστάσεις του brands4all, εξετάζεται για να επιβεβαιωθεί ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.  
          Στη συνέχεια το προσωπικό μας θα σας ενημερώσει ότι παραλάβαμε το δέμα σας και επιπλέον θα σας επιβεβαιώσει αν μπορεί να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας. Εφόσον η επιστροφή των χρημάτων σας έχει επιβεβαιωθεί θα σας καταθέσουμε το ποσό της επιστροφής στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε σε διάστημα εντός 14 εργάσιμων ημερών.
           

          3. Καθυστερημένη/Χαμένη επιστροφή χρημάτων.

          Εάν δεν έχετε παραλάβει την επιστροφή χρημάτων μέσα στο προκαθορισμένο διάστημα (όπως αναφέρεται παραπάνω), παρακαλούμε να ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
          Επικοινωνήστε με την Τράπεζα σας, διότι συχνά μεσολαβεί ένα διάστημα μέχρι να επεξεργαστούν τις πληροφορίες.  
          Εάν έχετε κάνει τα παραπάνω και ακόμα δεν έχετε παραλάβει την επιστροφή χρημάτων τότε επικοινωνήστε μαζί μας στο prime1@biston.gr   η Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2310414102