Το Καλάθι μου

Πολιτική Επιστροφών

Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ.

 

Εάν η παραγγελία σας από το  brands4all δεν σας ικανοποιεί 100% τότε μπορείτε να επιστρέψετε τα είδη και εμείς θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας χωρίς περαιτέρω ερωτήσεις.

 

Για όλες τις επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητα τα παρακάτω:

  • Tα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, με όλες τις ετικέτες, θήκες και αχρησιμοποίητα
  • Έπιστροφές γίνονται δεκτές σε διάστημα εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας.
  • Απαραίτητα θα πρέπει να εσωκλείεται η απόδειξη αγοράς.

 

           ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ/ΑΛΛΑΓΩΝ

          1. Διαδικασία Επιστροφής/ Αλλαγής

          • Για να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το δέμα (ACS ή Γενική Ταχυδρομική για Ελλάδα & TNT ή UPS για Κύπρο και λοιπές χώρες της Ευρώπης) αναφέροντας ότι πρόκειται για επιστροφή προς την εταιρία brands4all, προκειμένου να παραλάβει το δέμα προς επιστροφή και να δρομολογηθεί η διαδικασία.

          • Στη συνέχεια τοποθετείστε μέσα στο πακέτο που θα παραδώσετε στην ταχυμεταφορική (courier), την απόδειξη της παραγγελίας μαζί με ένα σημείωμα το οποίο θα πρέπει να αναφέρει τι αλλαγή θέλετε να κάνετε (π.χ. αλλαγή σε νούμερο. σε χρώμα ή αν θέλετε επιστροφή χρημάτων)

          • Μόλις παραλάβουμε το δέμα, εάν πρόκειται για αλλαγή σε νούμερο ή χρώμα πραγματοποιείται έλεγχος διαθεσιμότητας των προϊόντων που θέλετε να αλλάξετε. Εφόσον το προϊόν/ντα είναι διαθέσιμα, θα κάνουμε την αλλαγή και θα σας το επιστρέψουμε.

          • Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί μας για να συζητήσουμε μαζί την αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

          Επιπλέον σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής μπορείτε να συμβουλευτείτε το ειδικό έντυπο που θα βρείτε στην συσκευασία που παραλάβατε.

          ΠΡΟΣΟΧΗ: Η πρώτη αλλαγή/ επιστροφή ειναι ΔΩΡΕΑΝ. Σε περίπτωση που χρειαστεί να επιστρέψετε το δέμα για δεύτερη συνεχόμενη φορά, τα έξοδα αποστολής της ταχυμεταφορικής (courier) είναι 5€.   

          Παπούτσια
          Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια όπως το χαλί, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε. Τα παπούτσια θα πρέπει επιστρέφονται στην αρχική τους, άθικτη συσκευασία, διότι θεωρείται μέρος του προϊόντος. Παπούτσια τα οποία επιστρέφονται χωρίς κουτί ή σε κατεστραμμένο κουτί και με σημαδεμένες σόλες μπορεί να μην γίνουν αποδεκτά και να επιστραφούν πίσω στον καταναλωτή.

          Εσώρουχα
          Στα εσώρουχα, καθαρά για λόγους υγιεινής, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ για αυτό παρακαλούμε επιλέξετε με προσοχή το σωστό νούμερο που επιθυμείτε με βάση αυτό που φοράτε συνήθως.  

          Χρώματα
          Όσον αφορά τα χρώματα των προϊόντων μας, καταβάλλουμε πάντα μεγάλη προσπάθεια για να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στην πραγματικότητα. Παρόλα αυτά οι οθόνες των υπολογιστών ποικίλουν και για το λόγο αυτό πιθανόν να υπάρχει κάποια απόκλιση από το χρώμα που βλέπετε στην οθόνη του υπολογιστή σας σε σχέση με το πραγματικό χρώμα. 

           

          2. Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

          Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα τη παραγγελία σας και επιθυμείτε επιστροφή του ποσού αγοράς θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας έτσι ώστε να μας δηλώσετε τον τραπεζικό λογαριασμό που θέλετε να σας πιστώσουμε τα χρήματα. (Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2152152300 / 210-2855209)  
          Όταν επιστραφεί το δέμα σας στις εγκαταστάσεις του brands4all, εξετάζεται για να επιβεβαιωθεί ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.  Στη συνέχεια το προσωπικό μας θα σας ενημερώσει ότι παραλάβαμε το δέμα σας και επιπλέον θα σας επιβεβαιώσει αν μπορεί να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας. Εφόσον η επιστροφή των χρημάτων σας έχει επιβεβαιωθεί θα σας καταθέσουμε το ποσό της επιστροφής στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε σε διάστημα εντός 5ημερών.
           

          3. Καθυστερημένη/Χαμένη επιστροφή χρημάτων.

          Εάν δεν έχετε παραλάβει την επιστροφή χρημάτων μέσα στο προκαθορισμένο διάστημα (όπως αναφέρεται παραπάνω), παρακαλούμε να ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
          Επικοινωνήστε με την Τράπεζα σας, διότι συχνά μεσολαβεί ένα διάστημα μέχρι να επεξεργαστούν τις πληροφορίες.  
          Εάν έχετε κάνει τα παραπάνω και ακόμα δεν έχετε παραλάβει την επιστροφή χρημάτων τότε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@brands4all.com.gr ή τηλεφωνήστε μας στο 2152152300 / 210-2855209.