Πολιτική Επιστροφών

ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΑΛΛΑΓΗ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
  • Αλλαγή ή αντικατάσταση προϊόντων γίνεται ΜΟΝΟ με τη δημιουργία καινούριας παραγγελίας.

    Αναλυτικότερα, εάν επιθυμείτε να αλλάξετε/αντικαταστήσετε ένα προϊόν σε άλλο νούμερο ή χρώμα ή άλλο είδος, θα πρέπει πρώτα να μας επιστρέψετε το/τα προϊόν/όντα που θέλετε να αλλάξετε και στη συνέχεια να κάνετε μια καινούρια παραγγελία που θα περιλαμβάνει τα νέα προϊόντα που επιθυμείτε. Εάν θέλετε να κάνουμε εμείς την καινούρια παραγγελία για λογαριασμό σας μπορείτε να μας ενημερώσετε μέσω:

    1. Τηλεφώνου στο 215 215 2300
    2. Email στο info@brands4all.com.gr
    3. Facebook messenger από την σελίδα μας: Facebook Brands4all GR
  • Παπούτσια

    Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια όπως το χαλί, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε. Τα παπούτσια θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία. Αυτή θα πρέπει να είναι άθικτη διότι θεωρείται μέρος του προϊόντος. Παπούτσια τα οποία επιστρέφονται χωρίς κουτί ή σε κατεστραμμένο κουτί και με σημαδεμένες σόλες μπορεί να μην γίνουν αποδεκτά και να επιστραφούν πίσω στον καταναλωτή.

  • Εσώρουχα & Μαγιό

    Στα εσώρουχα και τα μαγιό, καθαρά για λόγους υγιεινής, ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ! Γι' αυτό παρακαλούμε επιλέξτε με προσοχή το σωστό νούμερο που επιθυμείτε με βάση αυτό που φοράτε συνήθως.

  • Χρώματα

    Όσον αφορά στα χρώματα των προϊόντων μας, καταβάλλουμε πάντα μεγάλη προσπάθεια για να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στην πραγματικότητα. Παρόλα αυτά οι οθόνες των υπολογιστών ποικίλουν και για το λόγο αυτό πιθανόν να υπάρχει κάποια απόκλιση από το χρώμα που βλέπετε στην οθόνη του υπολογιστή σας σε σχέση με το πραγματικό χρώμα.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ

Για να αποδεχτούμε τις επιστροφές των προϊόντων είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ:

  1. Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
  2. ΤΑ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙΑ, ΘΗΚΕΣ, BARCODE ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΥΘΕΙ.
  3. ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ.

ΧΩΡΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.

  • ΜΟΝΟ ΕΛΛΑΔΑ

    Όλες οι επιστροφές είναι ΔΩΡΕΑΝ εντός 14 ημερών με την ίδια εταιρία COURIER που παραλάβατε την παραγγελία σας (ΜΟΝΟ για την Ελλάδα).

    Εάν έχετε πληρώσει την παραγγελία σας με αντικαταβολή παρακαλούμε συμπληρώσετε στο έντυπο που θα βρείτε μέσα στο πακέτο, στο πεδίο που αναφέρει τα στοιχεία, Όνομα Δικαιούχου, Τράπεζα Και Τον Αριθμό ΙΒΑΝ Του Τραπεζικού Λογαριασμού που επιθυμείτε να σας καταθέσουμε το ποσό.

  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ:

    Η διαδικασία επιστροφής είναι η παρακάτω:

    Τοποθετήστε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε μέσα στο πακέτο μαζί με την απόδειξη αγοράς που σας έχει σταλεί και στείλτε το πακέτο στην διεύθυνση: PRIME FASHION AE 2ο χιλ Παλαιάς Συμμαχικής Οδού Ωραιόκαστρου - Διαβατων, τηλ. 2310414102, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 57013, Ελλάδα

    Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής στις αποθήκες μας και εφόσον έχει ελεγχθεί και έχει γίνει αποδεκτή η επιστροφή σας.

    Επιπλέον μπορείτε να συμβουλευτείτε το ειδικό έντυπο που θα βρείτε στην συσκευασία που παραλάβατε.

    Σημείωση: εάν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν υπήρχε το εν λόγω έντυπο στο πακέτο που παραλάβατε ή εάν χάθηκε, μπορείτε να το βρείτε κάνοντας κλικ εδώ.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ

Ακύρωση παραγγελίας πριν την αποστολή

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πρωτού φύγει από τις εγκαταστάσεις μας θα πρέπει να μας καλέσετε άμεσα στο τηλέφωνο 215 215 2300 ή να μας στείλετε μήνυμα στο inbox στο Facebook. Εάν η παραγγελία σας έχει φύγει από τις εγκαταστάσεις μας θα πρέπει να καλέσετε στο τηλέφωνο 215 215 2300 για να μας ενημερώσετε και στη συνέχεια να περιμενετε να σας έρθει η παραγγελία στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Εφόσον η παραγγελία φθάσει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, θα πρέπει να κάνετε άρνηση παραλαβής στον courier και να πάρει τη παραγγελία πίσω.

Ακύρωση παραγγελίας μετά την παραλαβή

Με βάση τη κείμενη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις πωλήσεις εξ' αποστάσεως για τη Προστασία τους καταναλωτή του 2013 - EU Consumer Protection (Distance Selling) Regulations 2013 (DSRs)- ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία του, μετά τη συμπλήρωση του ειδικού εντύπου Υπαναχώρησης από συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος και εξ' αποστάσεως που θα βρείτε σε αυτήτην ηλεκτρονική διεύθυνση www.synigoroskatanaloti.gr/docs/info/Entypo-Ypanaxwrhshs.doc και εφόσον το αποστείλετε στο e-mail: info@brands4all.com.gr, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που έχει γίνει η παραγγελία.

ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΑΛΛΑΓΗ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
  • Αλλαγή ή αντικατάσταση προϊόντων γίνεται ΜΟΝΟ με τη δημιουργία καινούριας παραγγελίας.

    Αναλυτικότερα, εάν επιθυμείτε να αλλάξετε/αντικαταστήσετε ένα προϊόν σε άλλο νούμερο ή χρώμα ή άλλο είδος, θα πρέπει πρώτα να μας επιστρέψετε το/τα προϊόν/όντα που θέλετε να αλλάξετε και στη συνέχεια να κάνετε μια καινούρια παραγγελία που θα περιλαμβάνει τα νέα προϊόντα που επιθυμείτε.

  • Παπούτσια

    Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια όπως το χαλί, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε. Τα παπούτσια θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία. Αυτή θα πρέπει να είναι άθικτη διότι θεωρείται μέρος του προϊόντος. Παπούτσια τα οποία επιστρέφονται χωρίς κουτί ή σε κατεστραμμένο κουτί και με σημαδεμένες σόλες μπορεί να μην γίνουν αποδεκτά και να επιστραφούν πίσω στον καταναλωτή.

  • Εσώρουχα & Μαγιό

    Στα εσώρουχα και τα μαγιό, καθαρά για λόγους υγιεινής, ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ! Γι' αυτό παρακαλούμε επιλέξτε με προσοχή το σωστό νούμερο που επιθυμείτε με βάση αυτό που φοράτε συνήθως.

  • Χρώματα

    Όσον αφορά στα χρώματα των προϊόντων μας, καταβάλλουμε πάντα μεγάλη προσπάθεια για να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στην πραγματικότητα. Παρόλα αυτά οι οθόνες των υπολογιστών ποικίλουν και για το λόγο αυτό πιθανόν να υπάρχει κάποια απόκλιση από το χρώμα που βλέπετε στην οθόνη του υπολογιστή σας σε σχέση με το πραγματικό χρώμα.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ

Για να αποδεχτούμε τις επιστροφές των προϊόντων είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ:

  • Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
  • ΤΑ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙΑ, ΘΗΚΕΣ, BARCODE ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΥΘΕΙ.
  • ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ.

ΧΩΡΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.

ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΕ PAYPAL

Εάν έχετε πληρώσει την παραγγελία σας μέσω Pay Pal, τότε η επιστροφή είναι ΔΩΡΕΑΝ. Ενημερώνετε το PayPal οτι θέλετε να επιστρέψετε μια παραγγελία, καλείτε την εταιρία courier της επιλογής σας και στέλνετε την απόδειξη πληρωμής στο Pay Pal. Στη συνέχεια το Pay Pal φροντίζει να σας επιστρέψει το κόστος της επιστροφής. Διαβάστε περισσότερα για την διαδικασία εδώ.

ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ME ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΧΡΕΩΣΗ

Ενναλακτικά μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία με το τοπικό ταχυδρομείο της περιοχής σας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ: Τοποθετήστε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε μέσα στο πακέτο μαζί με την απόδειξη αγοράς που σας έχει σταλεί και στείλτε το πακέτο στην διεύθυνση: PRIME FASHION AE 2ο χιλ Παλαιάς Συμμαχικής Οδού Ωραιόκαστρου - Διαβατων, τηλ. 2310414102, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 57013, Ελλάδα

Εφόσον η επιστροφή σας φθάσει στις αποθήκες μας και ελεγχθεί από το ανάλογο τμήμα, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που έγινε και η πληρωμή. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής στις αποθήκες μας.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ

Ακύρωση παραγγελίας πριν την αποστολή

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πρωτού φύγει από τις εγκαταστάσεις μας θα πρέπει να μας καλέσετε άμεσα στο τηλέφωνο 215 215 2300, ή να μας στείλετε μήνυμα στο inbox στο Facebook. Εάν η παραγγελία σας έχει φύγει από τις εγκαταστάσεις μας θα πρέπει να καλέσετε στο τηλέφωνο 215 215 2300 για να μας ενημερώσετε και στη συνέχεια να περιμενετε να σας έρθει η παραγγελία στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Εφόσον η παραγγελία φθάσει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, θα πρέπει να κάνετε άρνηση παραλαβής στον courier και να πάρει τη παραγγελία πίσω.

Ακύρωση παραγγελίας μετά την παραλαβή

Με βάση τη κείμενη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις πωλήσεις εξ' αποστάσεως για τη Προστασία τους καταναλωτή του 2013 - EU Consumer Protection (Distance Selling) Regulations 2013 (DSRs)- ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία του, μετά τη συμπλήρωση του ειδικού εντύπου Υπαναχώρησης από συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος και εξ' αποστάσεως που θα βρείτε σε αυτήτην ηλεκτρονική διεύθυνση https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm και εφόσον το αποστείλετε στο e-mail: info@brands4all.com.gr, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που έχει γίνει η παραγγελία.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
  • Όταν επιστραφεί το δέμα σας στις εγκαταστάσεις του Brands4all, εξετάζεται για να επιβεβαιωθεί ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δεν έχει φθορές, δεν λείπουν οι ετικέτες, θήκες, καρτελάκια, barcode και είναι αχρησιμοποίητα.
  • Είδη που έχουν πλυθεί δέν αντικαθίστανται. Εφόσον η επιστροφή σας γίνει αποδεκτή, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στα προϊόντα που μας έχετε επιστρέψει, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής στις αποθήκες μας.
  • Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται με τον ίδιο τρόπο που έχει γίνει και η πληρωμή της παραγγελίας σας.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
  • Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται με τον ίδιο τρόπο που έχετε κάνει την πληρωμή της παραγγελίας σας. Αυτό σημαίνει ότι αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή θα πρέπει να δείτε το ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε δηλώσει (ισχύει μόνο για τις παραγγελίες εντός Ελλάδος). Εάν έχετε κάνει την πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας θα δείτε την επιστροφή χρημάτων στην πιστωτική σας κάρτα και εάν έχετε πληρώσει μέσω Paypal αντίστοιχα.
  • Εάν παρόλα αυτά δεν έχετε παραλάβει την επιστροφή χρημάτων μέσα στο προκαθορισμένο διάστημα (όπως αναφέρεται παραπάνω), παρακαλούμε να ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό ή την πιστωτική σας κάρτα ή το Paypal ή αλλιώς επικοινωνήστε με το αντίστοιχο φορέα, διότι συχνά μεσολαβεί ένα διάστημα μέχρι να επεξεργαστούν τις πληροφορίες.
  • Εάν έχετε κάνει τα παραπάνω και ακόμα δεν έχετε παραλάβει την επιστροφή χρημάτων τότε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@brands4all.com.gr ή τηλεφωνήστε μας στο 215 215 2300